Szanowni Klienci
-
Sklep www.lavitta.com.pl jest oficjalnym sklepem internetowym firmy LVR Marzena Świerczyńska.
-
Właścicielem sklepu www.lavitta.com.pl jest:
LVR Marzena Świerczyńska ul. Pusta 17, 97-200 Tomaszów Maz.
Oddział: ul.Majowa 80A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
NIP: PL 773 225 91 90 REGON: 360330098
e-mail: lavittaexpo@gmail.com
tel. kom. +48 661 433 314
Konto bankowe:
72 1140 2004 0000 3002 8376 7135 -
Konto bankowe do wpłat zagranicznych:
PL18 1050 1461 1000 0092 2203 9571
-
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie wyprodukowane są przez firmę LVR Marzena Świerczyńska, posiadają oryginalne metki i opakowania firmowe.
-
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem:
Kurier DPD/GLS/Fedex/InPost
Koszt przy przedpłacie na konto - 16,00 zł
Koszt za pobraniem 25,00 zł
Koszt wysyłki poza granice Polski, ustalany jest indywidualnie po kontakcie ze sprzedającym.
-
Realizujemy zamówienia na terenie Polski i innych krajów Unii Europejskiej.
-
W świetle prawa, zamówienie złożone drogą elektroniczną jest równoznaczne z zawarciem umowy i obliguje do odbioru i zapłaty za zamówiony towar.
Warunki sprzedaży
Niniejsze Warunki Sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich ofert składanych przez firmę LVR Marzena Świerczyńska, ul. Pusta 17, 97-200 Tomaszów Maz., NIP: PL 773 225 91 90, REGON: 360330098, wszystkich zamówień składanych przez Klientów i wszystkich umów zawieranych między firmą, a Klientem w odniesieniu do produktów i usług oferowanych w witrynie www.lavitta.com.pl
Definicje
Klient - osoba korzystająca ze Sklepu, będąca osoba fizyczną, mającą pełną zdolność do czynności prawnej (a więc, co do zasady, która ukończyła 18 rok życia), osobą prawną lub jednostką organizacyjną, niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
Sklep lub sklep internetowy - sklep internetowy, działający pod adresem www.lavitta.com.pl prowadzony przez Sprzedawcę, za pośrednictwem którego Sprzedawca oferuje Towary Klientom;
Sprzedawca LVR Marzena Świerczyńska, ul. Pusta 17, 97-200 Tomaszów Maz, NIP: 773 225 91 90, REGON: 360330098
Towary - towary dostępne za pośrednictwem Sklepu.
Ceny Produkty prezentowane na stronie sklepu, nie stanowią oferty handlowej w myśl kodeksu cywilnego. Wszystkie ceny na niniejszej stronie są cenami brutto zawierającymi podatek VAT w wysokości 23%. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
Płatności
Dopuszczalne sposoby płatności to: - zamówienie opłacone za pomocą przelewu na konto bankowe sklepu: 72 1140 2004 0000 3002 8376 7135 uznaje się za potwierdzone i przyjęte do realizacji w chwili zaksięgowania środków na koncie. - Zamówienie w opcji za pobraniem jest przekazane do realizacji natychmiast po zarezerwowaniu odpowiednich produktów na stanach magazynowych i kontakcie telefonicznym bądź meilowym pracownika Obsługi Klienta LVR z zamawiającym. Zamówienia i ich realizacja
-
Zamówienia można składać na 3 sposoby: - przez stronę internetową sklepu www.lavitta.com.pl - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lavittaexpo@gmail.com - zamówienie telefoniczne pod nr tel.+48 601 866 744
-
Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.
-
Dokonanie transakcji zakupu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych kupującego na potrzeby realizacji transakcji oraz akceptacją polityki prywatności i ochrony danych osobowych opublikowanej na stronie polityka prywatności.
-
Zamówione w sklepie towary są dostarczane w terminie zgodnym z informacją o dostępności prezentowaną w opisie produktu, jednak najczęściej realizacja zamówienia jest dokonywana w czasie do 48 godzin. Dzięki temu, że jesteśmy producentem marki La Vitta per Te wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco.
-
Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT. LVR Marzena Świerczyńska nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.
-
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, które nie zostało potwierdzone w ciągu trzech dni od złożenia zamówienia.
-
W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu, klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości: - częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów. Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne, - częściowa realizacja w różnych terminach dostawy - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, sklep zostaje zobowiązany do zrealizowania zamówienia na towary niedostępne terminie uzgodnionym z Klientem, - wysyłka w późniejszym terminie - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia w pełni kompletnego lecz w terminie późniejszym od deklarowanego, - anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.
-
Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar - sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od anulowania całości lub części zamówienia przez Klienta, ma obowiązek zwrócić otrzymaną od niego sumę pieniężną.
-
Wszystkie złożone w sklepie zamówienia potwierdzamy za pomocą poczty elektronicznej (system sklepu automatycznie informuje Kupującego o poszczególnych etapach realizacji zamówienia). Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze od momentu otrzymania przez sklep potwierdzenia zamówienia lub otrzymania zapłaty na konto sklepu.
Dostawa i czas realizacji zamówienia
-
Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze od momentu otrzymania przez sklep potwierdzenia zamówienia lub otrzymania zapłaty na konto sklepu www.lavitta.com.pl.
-
Na termin doręczenia przesyłki składa się czas realizacji zamówienia przez sklep www.lavitta.com.pl oraz czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.
Promocje
-
Organizatorem promocji na stronie LaVitta.com.pl jest firma La Vitta per Te.
- Promocje odbywają się wyłącznie w sklepie internetowym www.lavitta.com.pl
- Promocje nie łączą się z innymi rabatami, kodami zniżkowymi ani voucherami.
- Reklamacje związane z promocją można zgłaszać na adres mailowy: lavittaexpo@gmail.com w ciągu 7 dni od zakończenia promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu lub odwołania promocji w dowolnym momencie bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem, że nie wpłynie to na prawa nabyte przez uczestników.
- Produkty zakupione w ramach promocji podlegają zwrotowi lub wymianie zgodnie z obowiązującymi zasadami, lecz rabat nie zostanie ponownie naliczony w przypadku wymiany lub zwrotu.
Reklamacje
-
Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów, LVR Marzena Świerczyńska ponosi odpowiedzialność za wady.
-
Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym lavitta.com.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego.
-
Reklamację należy składać drogą pocztową lub elektroniczną oraz telefoniczną. Należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Podstawą każdej reklamacji jest dowód zakupu, czyli paragon lub faktura.
-
Reklamację należy złożyć na druku reklamacyjnym, wysłanym przez sklep www.lavitta.com.pl, który należy wydrukować, wypełnić a następnie odesłać wraz z towarem i dowodem zakupu na adres: LVR Marzena Świerczyńska, ul. Majowa 80A, 97-200 Tomaszów Maz.,
-
LVR rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.
- Warunkiem uwzględnienia reklamacji jest jego prawidłowe użytkowanie zgodne z opisem użytkowania na zamieszczonym na metce produktu.
- W przypadku czapek z pomponem naturalnym należy pompon prać osobno od czapki.
-
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.
-
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
-
Konsument, którego reklamacja została uwzględniona ma prawo żądać wymiany towaru na nowy, naprawy towaru, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy.
-
Sprzedawca nie odbiera przesyłek za pobraniem.
-
Odstąpienie od umowy. Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni.
FORMULARZ ZWROTU: https://lavitta.com.pl/img/cms/formularz_zwrotu.jpg
Postanowienia końcowe
Regulamin obowiązuje od dnia 01-01-2016. (Aktualizacja: 5.11.2024r) Jakiekolwiek zmiany i aktualizacje będą publikowane na stronie sklepu na bieżąco. Warunki sprzedaży sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia. O wszelkich zmianach warunków sprzedaży będziemy informować, z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem wysyłając stosowną informację na adres e-mail klientów. Życzymy udanych zakupów.